FANDOM

https://www.youtube.com/watch?v=V2GwekW7oKw

Hqdefault

Film natočen v Červenci 2016, je o Agentovi, který je vyslán na misi zabít mexického kriminálníka, ale trochu se to zamotá a nakonec Agent, bude ten, co se bude snažit PŘEŽÍT.

Děj: Editovat

James Klišé, prvotřídní Agent, stopuje Carlose, jednoho z poskoků El Mexikána, který právě nelegálně získal mrkve od Rodriga, místního mrkvového dealera, který je pravá ruka El Mexikána. Agent Klišé se dostane do potyčky s Carlosem, seberu mu pistoli a přinutí mu říct vše o jeho šéfovi. V tu vteřinu ale El Mexikán zaklepe na okno a Carlose přes sklo zastřelí. Agent Klišé ihned vyběhne ven, aby našel El Mexikána, uvidí opodál somrbréro na keříku. Zvedne ho a v tu vteřinu zezadu El Mexikán omráčí Agenta svojí zbraní. Agent Klišé se probouzí ve sklepení s pytlem na hlavě, probudí ho mexická hudba a El Mexikán, začne mučit Agenta, začne se ho ptát co dělá v Mexiku, ale Agent Klišé uteče, vezme si Rodrigovu zbraň, cestou zastřelí dalšího poskoka a pak vtrhne do domu. El Mexikán na něj střílí, ale netrefí se. El Mexikán i Rodrigo tedy vtrhnou do domu a běží na zahradu, kde se Agent schová za kompostovou popelnici, při pokusu zastřelit Rodriga, střelí Pabla, který se pro Rodriga obětoval skokem před jeho tělo. El Mexikán uctí Pablovu smrt, přičemž Agent Klišé střelí El Mexikána a uteče. Druhý den je Agent Klišé v domu CIA. Jeho šéf, který je v utajení El Mexikán, ale pod jiným jménem, se dozví o splnění mise a Agenta propustí. Agent Klišé si ale všimne somrbréra v předsíňi, dá si dvě dohromady a připraví se zastřelit El Mexikána, tentokrát ho ale usmrtit. El Mexikán se schová a když Agent vyjde z bytu, El Mexikán ho zastřelí. Kulka, ale trefí neprůstřelnou vestu na zádech a Agent utíká dál, cestou potká Rodriga, ale ten ho nechá projít. Agent Klišé vtrhne znovu do domu, na zahradu. El Mexikán běží za ním a jako pomstu za Pabla, vezme ukryté vejce a mrští jim do stěny. Agent Klišé se svalí na zem, El Mexikán k němu přijde a dá mu do zadní kapsy bombu. Agentovi to je ale jedno. Odchází, směje se a bomba vybuchuje El Mexikánovi. El Mexikán je pryč. Je mrtev.

Postavy: Editovat

James Klišé, agent CIA

El Mexikán, superpadouch a falešný šéf CIA

Rodrigo, mrkvový dealer a pravá ruka El Mexikána

Carlos, poskok El Mexikána

Pablo (hned zemře), poskok El Mexikána

Juan (hned zemře), poskok El Mexikána