FANDOM

https://www.youtube.com/watch?v=HOD9aMekXTI

Soukromý

Film natočen v Červnu 2014, je o dvojici kriminálníků, kteří se snaží získat soukromý pozemek, ale majitel vyšle na obranu své bodyguardy a začnou rvačky.

Děj: Editovat

Scéna začíná záběrem na Lukáše, jednoho z dvou zlodějů, jak si hraje na telefonu v soukromém pozemku Landlorda Sebastiana. Bodyguard Douša přijde, upozorní Lukáše o pozemku a shodí ho na židli, čímž ho omráčí. Scéna přeskočí zpátky o týden v čase na Landlorda, oznamující, že ten pozemek je jeho. Lidé mu začnou tleskat, ale na pódium vtrhne Adam, druhý zloděj, snažící se Sebastiana zabít. Jakub Douša, bodyguard, se ale začne rvát s Adamem. Odtáhne ho ven z pozemku, ale když se Adam pokusí vstoupit, Jakub vystartuje a začne honička. Jakub dohoní Adama až do klece pro psy, kde ho zamkne. Scéna znovu přeskočí na diskotéku, kde Landlord tanči a vedle něj Bodyguard Krause, kterému je očividně jedno, že na Landlorda zrovna zaútočil Lukáš. Lukáš poté uteče a jde osvobodit Adama z klece, což se mu povede. Začnou vymýšlet plán, jak se zmocnit pozemku. Poté jsou před pozemkem, kde probíhá diskotéka, Lukáš má zabavit securiťáky a Adam má Landlorda zabít. Ihned jak Lukáš vtrhne dovnitř, chytnou ho Jakub a Jakub, přičemž Adam nenachází Landlorda a mimo scénu zastřelí bodyguarda Krauseho. O den později je pohřeb bodyguarda Krauseho, kterého se zůčastní bodyguardi Klaus, Chlup a Douša. Douša truchlí nejvíc, za keřem na pohřbu je Adam a pohřeb nebere moc vážně, fotí si ho. Poté jdou všichni bodyguardi do pozemku a Adam je následuje, Lukáš je schovaný vevnitř. Až všichni vejdou, Adam a Lukáš zaútočí na bodyguardy a začne rvačka. Přichází Landlord, bodyguardi Arthur a Jakub Douša požádají Landlorda o pomoc s kriminálníky. Landlord to přijme, zmlátí Lukáše a pak se všichni, s uvězněnými Lukášem a Adamem, rozhodnou jít do žluté Hyundai dodávky, kde Adama a Lukáše uvězní, do kufru. Adam a Lukáš začnou řvát, aby vzbudili pozornost a naštvali bodyguardy, proto se bodyguard Arthur Chlup rozhodne je zmlátit. Arthura ale omráčí a utečou z auta, utečou pod schody apartmánu Landlorda, odkud zrovna Landlord vychází. Jakub Douša jde za Landlordem, s balíčkem slaných Lays s obrázkem fotbalisty Messiho, potká Landlorda a nabídne mu. Oba jdou po schodech, když najednou je napadnou Adam a Lukáš. Adam uspí bodyguarda Doušu chloroformem a Lukáš odvede Landlorda do malého přenosného stanu, kam ho strčí a uvězní. Oba odnáší stan k pozemku, aby pak Landlorda v tichosti zabili, když najednou scéna přeskočí na Landlorda za stěnou od apartmánu, smějící se hlouposti zlodějů. Vzbudí Doušu, vysvětlí co se stalo a mezitím Adamovi dojde, že ve stanu nikdo není, naštve se, ale v dálce uvidí Landlorda a bodyguardy a oba s Lukášem utečou do pozemku. Landlord, bodyguardi Arthur a Jakub Douša jdou za nimi. Lukáš uteče z pozemku, zbaběle a bodyguardi obklíčí Adama, oba se na něj vrhnou, ale Adam se ubrání, oba svalí k zemi a začne kopat do Arthura, zezadu ale přijde Landlord a praští ho do zad dřevem ze židle. Landlord si pak pro sebe řekne, že by měl pozemek prodat, kvůli chaosu, který tady proběhl. Bodyguardi mezitím zavřou Adama do klece s německou dogou. A to je konec, milé děti, pak se v titulcích dozvíme, jak skončili ostatní postavy.

Postavy: Editovat

Adam, zloděj

Lukáš, zloděj

Landlord Sebastian, majitel pozemku (landlord anglicky)

Jakub Douša, bodyguard

Arthur Chlup, bodyguard

Jakub Krause, bodyguard

Robert Klaus, bodyguard, později kupce pozemku