FANDOM

https://www.youtube.com/watch?v=EjuQAzguTnI

Film natočen v Říjnu 2016, je o detektivech, kteří se snaží získat informace o místním vrahovi se svářečskou maskou.

Děj: Editovat

Film začíná mužem, sedícím na lavičce s maskou Jokera. Dělá si své věci na mobilním telefonu, když najednou spatří muže v dáli se svářečskou maskou. Svářeč ho nakonec zastřelí a muž s maskou Jokera zemře. Scéna přeskočí na detektivní kancelář, kde John Landgive tiskne fotku zavražděného muže. Do kanceláře přijde poté Detektiv Dickins, rychle projdou detaily vraždy a pak jdou do hospody. Tam se vyptávají barmana na otázky, přičemž si John objedná piškůtky. Barman mu piškůtky donese a poté ho v kuchyni napadne svářeč. Svářečův útok ale barman přežije, kopne ho a rozběhne se do hospody. Detektiv ho uklidňuje a nevěří tomu co barman viděl, protože si myslel, že barman je opilý. John Landgive i detektiv Dickins donesou barmana do jeho pokoje v penzionu. Tam ho nechají se vyspat a tam ho polštářem udusí vrah se svářečskou maskou. Scéna přeskočí na detektiva Dickinse v jeho kanceláři, snažící se ho získat detaily vraždy, poté mu zavolá Landgive a oba se sejdou v pokoji mrtvého barmana, ihned ale odejdou a zatímco detektiv má namířeno do kanceláře, Landgive jde do hospody, kde sedí dva rusové. Landgive z nějakého důvodu zastřelí jednoho z rusů a druhého si vezme jako rukojmího. Dickins zatím řeší něco ve své kanceláři a poté mu dojde že jeho kolega Landgive je vrah. Rychle běží do hospody, kde vidí Landgivea s rukojmím. Rukojmího omylem zastřelí a poté zastřelí i Landgivea. John Landgive krvácející se plazí po podlaze, Dickins k němu dojde a uhodí ho pistolí do hlavy.

Postavy: Editovat

Svářeč/John Landgive - Jakub Douša

Detektiv Dickins - Adam Kalvoda

Barman/Rus 1 - Sebastian Šikl

Joker/Rus 2 - Arthur Chlup